Klantenservice

Huisstijl ontwerpen

1Zijn er nog extra kosten aan het huisstijl ontwerp verbonden?
Nee, je betaalt voor het huisstijl ontwerp alleen de prijs van het pakket. Er zijn geen verplichte extra of verborgen kosten aan de ontwerpen verbonden. Je betaalt alleen meer wanneer je extra's bestelt zoals een vectorbestand of de opmaak van een tweede visitekaartje met andere gegevens. Deze kunnen altijd nabesteld worden.
2Hoe snel wordt mijn Huisstijl opgeleverd?
Zodra we je bestelling hebben ontvangen, gaan we zo snel mogelijk aan de slag. Je krijgt meestal binnen twee werkdagen de eerste voorbeelden togestuurd. We kunnen je niet precies aangeven hoe lang het duurt voordat het logo en de huisstijl helemaal klaar zijn, omdat de ontwerpfase een creatief proces is. Samen met jou en op basis van je feedback proberen we zo snel mogelijk tot het gewenste eindresultaat te komen. De gemiddelde looptijd van een logo ontwerp opdracht ligt tussen de 1 en 2 weken en voor de rest van de huisstijl is dat gemiddeld 3 tot 5 werkdagen.
3Kan ik een vectorbestand van het logo krijgen?
Een vectorbestand is vaak nodig wanneer je een groot spandoek wilt laten drukken of bestickering op een auto wilt laten aanbrengen. Aangezien niet iedereen een vectorbestand nodig heeft, brengen wij de opmaak en oplevering daarvan apart in rekening. Dit bestand kun je altijd bij- of nabestellen en de extra kosten bedragen € 29,95 exclusief btw.
4Wie heeft de rechten op het logo en de huisstijl?
Wij dragen alle rechten op het logo, de huisstijl en de ontwerpen daarvan over aan de opdrachtgever. Je kunt na oplevering dus alles met het logo en de huisstijl doen wat je maar wilt.
5Kan ik een extra visitekaartje met andere gegevens bijbestellen?
Ja, indien je voor een collega hetzelfde kaartje met andere gegevens wilt ontvangen, is dat geen enkel probleem. We moeten hier wel extra kosten voor in rekening brengen, te weten € 19,95 exclusief btw. Het kaartje moet namelijk opnieuw worden opgemaakt met de nieuwe gegevens en vervolgens drukklaar worden gemaakt.
6Kan ik een geplaatste bestelling nog wijzigen of annuleren?
Na het plaatsen van je bestelling kun je altijd nog wijzigingen aan ons doorgeven. Ook het annuleren van je bestelling kan zonder verdere kosten totdat we de eerste voorbeelden hebben opgeleverd. Bij het huisstijl ontwerp delen we dit op in twee delen. Het eerste deel is het logo ontwerp en het tweede deel betreft het ontwerpen van het briefpapier, de enveloppe en het visitekaartje. Het annuleren van de bestelling na het toesturen van de eerste voorbeelden is helaas niet meer mogelijk, we moeten dan het volledige bedrag van het logo ontwerp pakket in rekening brengen. Het annuleren van het huisstijl gedeelte van de bestelling kan totdat we daarvan de eerste voorbeelden hebben opgeleverd. Daarna moeten we het volledige bedrag van de bestelling in rekening brengen.

Webdesign

1Mag ik onbeperkt tekst per pagina plaatsen?
Ja, bij de 'Basis website' maakt het niet uit hoeveel tekst je ons per pagina toestuurt en bij de 'CMS website' kun je de tekst zelf plaatsen. Alleen bij de 'Budget website', wat in principe alleen een intropagina is, kun je ons slechts een tekst van ongeveer 200 woorden toesturen.
2Hoe snel wordt mijn website opgeleverd?
Zodra we je bestelling hebben ontvangen, gaan we zo snel mogelijk aan de slag. Je krijgt meestal binnen twee werkdagen de eerste voorbeelden voor de website toegestuurd, tenzij je ons ook opdracht hebt gegeven voor het ontwerpen van je logo en huisstijl waaraan we dan eerst zullen werken. Zodra het ontwerp is goedgekeurd en de webhosting en domeinnaam zijn aangevraagd (en je hier de zogeheten FTP en eventueel database gegevens van hebt), zal het ongeveer 2 tot 5 werkdagen duren voordat de website klaar voor gebruik is.
3Kan ik een Basis website later omzetten in een CMS website?
Het simpele antwoord is 'nee'. Wanneer je Basis website is opgeleverd, kan deze niet zomaar worden omgezet in een CMS website, maar we kunnen wel tegen een gereduceerd tarief een nieuwe CMS website maken die gelijkenis toont met je reeds bestelde Basis website. Dit komt doordat de CMS website op een heel andere manier in elkaar wordt gezet en het dus ook meer tijd kost om te ontwikkelen.
4Maken jullie ook webwinkels?
ja, wij bieden ook webwinkels aan onze klanten. Je kan er als ondernemer niet meer omheen. De termen e-commerce, webshop, webwinkel, online handelen,… Het zijn enkele van de vele woorden die je dagelijks tegenkomt op het internet als ondernemer. Wil jij ook producten online verkopen? Of je bent offline reeds actief als ondernemer en je wilt graag de stap zetten om dit online ook te doen? Smash Design is de juiste eerste stap in je keuze om een succesverhaal te schrijven in je online verhaal.
5Waar kan ik terecht met vragen?
Indien je vragen hebt kun je altijd contact met ons opnemen via e-mail. Dat kan via het e-mail adres info@smashdesign.nl. We proberen om alle e-mails binnen 1 werkdag te beantwoorden. Telefonisch contact is ook mogelijk, je kunt ons bellen op telefoonnummer 070 327 88 90. Krijg je ons telefonisch niet te pakken? Laat dan een berichtje achter op de voicemail of verstuur een bel-me-terug verzoek via de contactpagina. Op onze contactpagina vind je hier alle informatie over.